19 Mart 2009

FACEBOOK

  Aralık ayında bir heyecan facebooka girdim.Lise ve üniversiteden 11 arkadaşımı buldum.toplam 23 arkadaşım var.İyi güzel.

   Akrabalardan ,hangi çocuk, hangi genç, hangi taaa dıdının dıdısı varsa arkadaşlık isteği göndermiş.Ya kardeşim, ben sizi kaybetmedim,yada aramıyorum.Hepsini reddettim.O fazla olan 12 kişide ikisi kardeşim ,biri kocatanım ,biri gelinimiz, biri oğlum ,dördü kuzen ,geriside farklı illerden arkadaşlar.

   Bazılarının 100 den fazla arkadaşı var.İyide yıllardır,nasıl yaşadınız onlar olmadan,bu kadar samimiysen?Bazen açıyorum facede yazı yazıyorum. Şak arkadaş yorum yazıyor .Yada çevrimdışı mesaj gönderiyor.Kardeşim çevrimdışı olmak için mi üye oldunuz ?Madem bu kadar meşguldünüz niye üye oldunuz yada niye arkadaş oldunuz?Herşey sahte ,her davranış çin malı..

   Birde bazı kuzenlerin arkadaş sayıları ilginç 500 arkadaş.Acaba yolda dilendilermi 'ALLAH RIZASI İÇİN FACEBOOK ADRESİNİZİ VERİN. EVDE ÇOLUK ÇOCUK PERİŞAN.KAÇ GÜNDÜR UĞRAŞIYOM DAHA 500 DEYİM.'

   Birde ,herkes yabancı ülkeye gitmiş ,oranın fotoğrafları.Ya ne, var birazda yurdumu gezin, iç turizm canlansın.Şirket paralarıyla gidilen yurtdışı seyahatlerinden fırsat bulup.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder