20 Nisan 2009

TÜKETİCİ HAKLARI

Tüketici haklarını esketek ve ailesi iyi kullanıyor mu diye düşündüm bugün. evet dedim iyi kullanıyor.. 12 senedir evliyim.bakalım neleri değişmişiz?
_BEKO bulaşık makinası bulaşıkları kireçli bırakıyordu,değiştiler.
 _3 sene önce MAVİDEN kot aldım. yıkayınca bir yeri soldu,değiştiler.
_YEŞİL KUNDURADAN geçen sene antalya kipadan aldığımız ayakkabı,
 _Büyük oğlumun WAİKİKİDEN montunun şapka kısmı arızalı çıktı,
_Arkadaşımın evimize hediye aldığı KİNG çay makinası akıtıyordu,
 _KOÇTAŞ tan aldığımız sandalyeler kokulu çıktı. eşime bunun daha az kokanı yokmu dedim ,değişti,hatta para iade aldı. hemen o civarda kokmayan bilgisayar sandalyesi aldı,
 _Bilecik sanırım AVO MAĞAZASIYDI aldığım takım elbisenin pantolonu patladı iade aldılar yerine iki pantolon aldım.
 _Eşim geçen aldığı ADİDAS AYAKKABI ayağını vurdu bakalım sonuç ne olacak?
_Benim PARK BRAVODAN aldığım pantolon bir gün giydiğimde paça kısmından aşırı tüylendi. sonuç beklıyorum
. _ASORTİE DEN aldığım kemer ilk günden soyuldu. iade ettim
_MİGROSTAN aldığımız tostun kulpu kırıktı değiştiler.
-MUDODAN aldığımız meyve sıkacağı limonu bile sıkmadı ,iade. _Aldığımız para ile MİGROSTAN sıkacak aldık olmadı. iade. adi çıktı. en sonunda eski tip döküm sıkacak aldık olay çözüldü.
_TEFAL çiftli düdüklü değişti
_BOYNERDEN ve PARK PRAVODAN aldığım pantolonlar fermuarın altından sökülmüştü mağazalar dikti _SWATCH saatimin taşları düştü,takmak için aldılar ,geldiğinde bir taş takılmış ,biri takılmamıştı.değiştirme çıktı,başka saatle değiştiler.
-Antalya MİGROSTAN aldığımız LENOVA marka bilgisayarın ana kartı yanmış.30 iş gününde problemi çözemediler.değişim oldu.HP PAVİLLİON ile değiştiler.
 -Antalya MİGROS BOYNERDEN aldığımız CLINIQUE yüz için 50 faktör,çocukların vücut için 50 faktör kremler çok sıvıydı.Bir kere ESRA CEYHAN programında bir uzmana sormuştu,kremlerin bozuk olduğunu nasıl anlarız diye,eğer önce su gelirse bozuk demişti uzman .bizde kremi götürdük.boynerde görevli FATOŞ HANIM ilgilendi ve değişti.Bu kadar seri problem çözmeyi ilk kez burada gördüm.FATOŞ HANIM harika bir eleman.

1 yorum: