25 Ekim 2009

BENİMDE ARTIK BİR PIRLANTAM VAR



    Kocatanımın açık öğretim sınavları vardı.20 gün yıllık izin aldı,2 zayıfını 3 yaptı.Bütünlemelere çalıştı ama 3 hafta boyunca sürekli,

kalacam kalacam diye diye kulaklarımı şişirdi.Bende sen geçeceksin, benim yaptığım gibi kafanı yanlışlara

takmışşsın doğrularını hatırlamaya bak. Geçersen bana ziynet bir takı alırsın

dedim .Oda kalacağından o kadar eminki sözzzz.dedi alacağım.Aldı..Aldıktan sonra pişman oldu ama

yapacak birşey yok 10 gün kuyumcudan haber bekledik.Bu kolye kravat iğnesiydi ,bu modeli beğendiğim

için kolyeye çevirdiler.Evde aklı başına geldi,amma iş işten geçmişti.Kuyumcu amca bunu özel günlerde

tak,sakın satma ,ilerde kızına bırakırsın,sıkılırsan taşını yüzük yaptırırsın dedi.Benim kızım yok ama- torunuma

bırakırım -hesapladım ömrüm olursa 40 sene takacam.

  Kuyumcu Amca 80 yaşında eski Albay.Eşimin hatırına indirim yapmış,çünkü onu çok sevmiş,akrabasına bile

 böyle indirim yapmazmış.Amcayı eşim arada yoklasınmış,onun anası babası yokmuş,80 yaşında demekki

çok yalnız .Teyzede istanbula,ortopetist oğlunun yanına ameliyat olmaya gitmiş,.Damadını çok seviyormuş,kızı

ile dükkanın yarısına ortakmış,diğer yarısı amcanınmış.Benim kocatan bir imrendi,offf.

  Dün misafirimiz gelecek,telefon geldi,hazır alabilirsiniz diye.Bende misafire hazırlık yapıyorum.Eşimde pazar

 nöbetçi,pazartesi alırız diye düşündük.Gelecek arkadaşların arabası yok,aradılar antalya migrosa

gelmişler,oradan alacağız.İşimize geldi,çünkü kuyumcumuzda orada.Gittik,ürünü,sertifikayı alıp

çıkacağız.Amca anlattıkça anlattı,kocatanımı ne kadar sevdiğini söyledi.Arkadaşlar aşağıda bekliyor,5 dakika

sonra oradayız dedik ama en az 20 dakika beklettik,çünkü amca konuşuyor,bizde sözünü kesemiyoruz,biz

geciktik diyoruz,o başka birşey anlatıyor.Neredeyse kocatanımı evlatlık alacaktı.Benim ki de amcaya -Amca

size baba diyebilirmiyim,baba,baba,,,diyecekti.Arkadaşları çok beklettik ama anlatınca güle güle bizim eve

geldik..Uğurlarken aman ona iyi bak cennete gidersin dedi.Ne yani cennet kocatanların ayağı altında mı?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder