15 Ekim 2009

PAŞADAN SEÇMELER

  Bugün Paşam evi toplamış.Yatakları,terlikleri,mutfak masasını,kendi çalışma masasını,..Ben ödemeleri yaptım,küçük Paşamın toplantısına gittim,onların servisi ile geri döndüm.Eve geldiğimde,terliğimin içinde ''Buyur Kraliçem'' yazıyordu.
  Mutfakta buzdolabında üst üste notlar yazılı..
   ''Anne bunu kesin oku.
1.olarak kağıdı doldur,bu güneydi,unuttum söylemeyi(Öğrenci tanıma kartı)
2.Sevdiğin  The uglytnıth -kadın aklı erkek aklı filmini buldum,bilgisayar açık,bak görürsün,oradsa görürsün,by by by ,sayfayı ters çevir
   
Anne
 Anne
  SENİ ÇOK SEVİYORUZ
 
CANIM Anne
 
Annelerin En Güzeli  Benim  Annem''


Altında bir kağıt;''Soğuk soğuk içmeniz için soğuk sodalarımız mevcuttur.
Altında başka bir kağıt;''Bulaşık yıkamak ve çamaşırlara dokunmak yasaktır
Altında; ''Bu karşılamayı sevdiyseniz''+''
                                    sevmediyseniz''_'' koyunuz.
Ben den**************( YILDIZ) (Resimler önceki kayıtta)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder