15 Kasım 2009

ANTALYA KAPALI ÇARŞI




    ANTALYA KAPALI ÇARŞI cumartesi açıldı.Isparta yolu üzerinde .Pazar günü gezmeye gittik.Fotoğraf makinasını almayı unutunca telefonla ancak bu kadar fotoğraf çekebildim.İstanbul kapalı çarşı ile alakası yok,kuyum,deri,halı yok .Bahartaçı,hediyelik eşya ağırlıkta.Girişte baharatlarla çeşitli resim yapmışlar(.nazar boncuklu resim )
   Padişah kavuğundan şeker kutusu hoştu.En güzelide benim küçük Paşam perşembeden beri Ebru sanatına takmış.
 -Anne pastel boya sulu boya karıştırsam olur mu?
 -Anne lütfen bana o boyalardan al.
 Cumartesi evimize çok yakın bir yere sanat atölyesi açıldığını gördüm.Onlara soramadan,dün Kapalı Çarşıda isteyene ücret karşılığı, çalışma yaptırıyorlardı.Oğluma göre ,pazar gezmesinin  en güzel yanı, yaptığı eserdi.Yakındaki atölyeye gönderip kurs aldırmak istiyorum.Belkide en küçük Ebru sanatçısı olur,kimbilir?
 ( Bu arada hiç dış mekanı çekmemişim)

2 yorum:

  1. Seramik kuşlarda kaldı gözüm, çevreye bakamadım. Zamanında çok gezdiğim için orada burada, artık elişi çılgınlığına vurdum, gözüm başka şey görmüyor:))

    YanıtlaSil