15 Şubat 2010

İLKAY AKKAYA

  Dün Recep İvedike gittik.Benim yavrular istiyordu,bende girdim.Bazı yerlerde iyi güldüm.Arada sıyırmak lazım,içinden geleni pat diye bende bazen söylerim.Bu nedenle beni pek kimse sevmez.Ama insanı çok rahatlatıyor özgür konuşma.
   Akabinde Migrosa gittik.Girmeden İLKAY AKKAYA konseri .Aspendosta.Küçük Paşa ile gittik,kapılar kapanmış.Adamın biri ha bire arıyor içeriyi,yan kapıya yöneldi,biz takip,içeri girdik.Ayakta on dakika kaldık,üç kişilk bir aile kalktı,biz hoop oturduk.Bizzat kendimi hiç bu kadar şanslı görmemiştim.Konser başladı.Oğlum kucağımda uyudu ama iki saate yakın dinledik.

  Canlı izleyince daha bir hayran oluyor.Profesyonel şarkıcı ama konuşurken bir o kadar mahçup.Bayıldım hanımefendiliğine ,asil duruşuna .
       Migrosa döndük,yemek yedik,eve dönüş.

2 yorum:

  1. ilkay akkaya harikadır ya. Ama recep ivedik ...ım bilemiycem :)

    esketek ben mamak misket mahallesinde oturuyorum senin dediğin yerlere çok yakın değiliz nato yolunda arsası vardı babamın sattıda etlikden ev aldı falan işte . o zaman çalışıyordum bloguma bakamadım cevap yazamadım sory :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Evet İLKAY AKKAYA kesinlikle harikaydı.Recep İvediği yavrular istedi.Aslında tek gidebiliyor büyük oğlum arkadaşları ile.Ama bu sefer biraz ailece takıldık.
    Sorun değil ben Ankaraya daha çok gelirim.Elbet tanışırız.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil