10 Aralık 2011

SAATLERİM-İZ


 Saatlerimiz.
1.benim yeni siyah.dünyanın en hafif saatiymiş.bazen saatimi takmadım sanıp sarı saatimi koluma takmaya çalışınca farkediyorum.outletten- 225 fiyatı- 109 inmişti.swatch.

2. eşimin ama ben çok takıyorum.tabi henüz haberi yok.iri saatleri seviyorum hoşuma gidiyor.onuda ilk fiyatını hatırlamıyorum-208 lira.swatch.

3.anneme hediye edilmiş almanyadan.sen takarsın dedi.küçültüp takarım.pek fazla hoşlanmadım ama.

4.erzurumdan çarşı diye bir mağazadan aldık sanırım.markası escape 12 yıllık
.
5.düğünde bana alınan saat .halen severek takarım.markası diablo.12 milyona alındı 15 sene önce

6.gri-annem 8 sene önce almanyadan almış.hediye.aynı escape benziyor.markası esprit.

7. en çok sevdiğim annemin hediyesi 4 yıl önce aldı.aslında önce taşlı beyaz slikon kayışlı bir model beğendim.taşı düşünce güzel tamir edemediler değişim çıktı fark verip bunu aldık.4 sene önce snırım 220 lira civarıydı.halen var swatchta .

8.eşimin düğün saati .biz almıştık.lafayett .geçen sene migrostaki saatçi 1000 lira civarı dedi.biz 15 sene önce 30 milyon almıştık.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder