12 Ocak 2012

TADIM ...TUZUM ...ŞANSIM.... İYİKİ DOĞDUN.....MUTLU YILLAR..

Sene 2004
Bugün Küçük Paşamın doğum günü.
Bütün hamileliğim boyunca doğumda bir aksilik olmasın diye dua ettim.
Çünkü batıda soğuk bir yerde yaşıyorduk.
Doğum için ,il merkezine gidene kadar  karda kışta ya doğurursam diye çok kuruntu yaptım.
Ya bir aksilik olursa..
  İki gün önce yoğun kar ve buzdan kontrole gidemedim.
Cumartesi,pazar günü iki arkadaşımda toplanılacaktı,beni de çağırdılar,gittim.
Tam bir yarım dünya halimle.
Pazartesi hava şansıma açık ve yağışsız.
Kontrole gidiyoruz.
Ama artık aşırı bunaldım,doğum ile ilgili en ufak belirti yok.
Allahım,lütfen eve bebekle,hayırlısı ile dönelim,git gel olmasın.
Çünkü ilde kimsemiz yok,annem,büyük oğlum mağdur oluyor.
 Doktor ile randevumuz akşam beşte.
İlçeden sabah çıkınca akşama kadar ne yapalım diye düşünemeden benim kocatan geleneksel opel bakımına gitti.
Azıcık duracaktık.
Az durduk.
Sabah 11 akşam 16.30.
Ben tam anlamıyla şiştim.
Sıkıntıdan patladım.
 Doktora gittik,kontrolden sonra eve gönderdi.
Bizde yola çıktık ama ufak sıkıntılar başladı,doktoru aradık geri dönün dedi.
Yeniden kontrol,doğum başladı dedi.
Siz hastahaneye gidin.doğum yaklaşınca ben gelirim dedi.
Hastahanede işlemler oldu,yukarı çıktım.
Sancı veriyorlar ama ben hissetmiyorum.
Gayet iyiyim.
Kadının biri nasıl bağırıyor,ikinci doğumum ama beni bir korku aldı,neredeyse kaçacam oralardan.
O kadından beni korkuttuğu için nefret ettim,iğrenç bir bağırtı.
Salak kadın, hemşire çocuğu nefessiz bırakırsın,bu kadar bağırma dedikçe ,o sesi daha fazla açıyor.
Onu duymamaya çalışarak dua ettim sadece çocuğuma konsantre oldum.
Hemşire kızıyor:
Bak bu kadının sancısı aynı-makinada görünüyormuş-ama sesi çıkmıyor,sussana dedikçe,volüm artıyor,imdattt..
Nihayet doktor geldi,sancı az önce fazlalaşmaya, başladı dayanılmaz olmaya başladı.
 Paşam doğdu.
 Giydirip öptürdüler ve gitti.Yüksek doğum ağırlıklı diye.Benim normal doğumu düşünmemim  nedeni çocuğumu ilk benim kucağıma almayı istememdi.Ama normal doğurdum, eller aldı.Kısmetten ötesi olmuyor.İki gün hastahanede iken her yer kış tufan,çıkış günü güneşli ,yağışsız bir hava.
   Mutlu yıllar KÜÇÜK PAŞAM


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder