14 Mart 2009

HERZAMANKİNDEN

Bugün cuma.Benim canım koca çarşamba gündüz arkadaşları davet etti.Banada sordu ama ben kem küm diyene kadar onları çağırmış cuma akşamına.Ev gidik.Geçen hafta temizlik yapmadım.Hafta başı yalan yanlış tozları aldım.Bazen canım iş yapmak istemiyor.Kendimi keriz gibi hissediyorum.Yap yap ne önü var ne sonu var.Çocuklarda kocada daha fazlasını bekliyor.Hafta içi iki gün saat 2 den sonra evdeyim.Dün eve gelince önce çocukların günlük geçimsizlik ve kavgalarını çözmeye çalışıp beceremedim.Sonra küçük halıları çırptım.Betonları kuru bezle alıp sonra paspas yaptım...halkalı köle..Mobilyaların tozunu aldım.Benim adam aradı ne lazım diye ..yemek yok dedim..Ne alım dedi?Tavukmu pidemi?Pide dedik.40 dakika sonra pizza .... ve recep ivedik ve ıssız adam cdsi ile geldi...Süper loto oynarken pizzayı sipariş vermiş..doyduk ..Recebi izledik güldük..Argo ama ,bazen dilinin ucuna gelipte, söyleyemediğin şeyleri söylüyor ya o güzel....Koca misafirleri evine götürdü daha gelmedi...yolda başka misafirler çağırmasın.?Dün evi hallettim,bugün gelince yufkadan börek yaptım valla harika oldu aynı su böreği gibi.. Patates salatası,tavuk göğsü küçük kasede ,üzeri çikolata bayağı iyi oldu...Börekten, sabaha 3 dilim kalmıştı.Büyük oğlum ikisini yemiş.Küçük oğlum yerken elinden aldım,kenarını kestim,fotoğrafını çektim.Zor yetiştim,oda gidiyordu....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder