7 Mart 2009

Hafta sonu... Evde ayaklarımı uzatacam,çayımı içerken kitabımı okuyacam yayıla yayıla zaman geçirecemmm diye hayal ederken..... Yine hüsran.Benim oğullar yoğun şekilde birbirleriyle ve benle çatışıyor. Çıldırtıyorlar beni resmen çıldırtıyorlar. Büyük geçen tefal düdüklüyü yaktı.Kardeşinin gözünü morarttı.Bir kaç gün sonra küçüğün sağ yanak elden çıktı.Ben evde yokken alt komşunun annesine kapı açılmış içeri alınmış.Litrelik cam şişedeki meyve suyunun üzerindeki naylon çıkarılıp çevirerek açılmamış,bıçakla konserve açar gibi kapağı delmiş.Şişe hayatının diğer zamanlarında kumbara olarak kullanılabilir.Çorba ve yoğurt yiyin dediğim bir öğlen tarhana ısıtılmış,koca kaselere yoğurt koyulmuş,ayrıca koca kaselere koyulan çorbalar yoğurtlanmış,sabah yaptığım bişilerin içine kaşar koyulup tost yapılmış,masa berbat ve hiç birşey yenmemiş. Küçük geçen ekmek arası et salata istedi.Yemekten önce çok acıkmış dedim, verdim o sırada benim adam geldi.küçük bir telaş .oğlum yedinmi ekmeğini evet dedi .meğerse banyoda klozete atmışş.Geçen muz kabuğunu atmıştı.Bu sabah abisinin acı sosunu benim odadaki banyonun çöpüne atmış.Sürekli kavga.Ben nerede ne yaptım,bunlar böyle edepsiz olduuuuu? Şimdide anne benim kakam geldi. Silersin tamam mı?dedi gitti.ben kıç silmeye gideceğimden dolayı yazıma ara veriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder