12 Nisan 2009

BEN NEDEN KAZ DÖNEMİNDE KALDIM?

   Bugün ve dün çok yoruldum.camları sildim ama ne cam sanarsın beyaz sarayın camları.çatlak mütea ittt, habire cam yapmış ev altıncı katta ,hatta cam silmeye perşembeden başladımTek başına arkaları silmek yemedi, kocatanı bekledim o tuttu,eşofmanımın belinden ben sildim ,perdeleri yıkadım.

  Oh be iyiki iki oğlam olmuş .benim gibi ezilecek bir kızım olmamış.(ev cam ev değil ben okuldan geldikçe oda oda sildim.)

   PERDELERİ YIKARKEN RESMEN SÜRÜNDÜM.makinaya koyuyorum ,sıkma yapmasın düğmesini ayarlıyorum hopp 10 dakika sonra durulama düğmesi yanıp sönüyor abartısız 6 yada 7 kez tekrar başlattım .Kısa program oldu,En kötüsüde perdeleri 5 kiloluk yoğurt kutusuna koy merdivene çık sulu sulu sermeye çalış..zııırrr. neeeeeeeee.merdivenden in küfür ede ede ,otomata bas Benim diyen bir adet kocatan.

 Çocuklarla uçurtma uçuruyorlar .ben evde uçuruyorummm. tekrar merdivene zıp.güneşliği astım o da ne manyak güneşlik temiz olmamış. acaba beni sevmeyen öğrencilerinmi bedduası tuttu .İnşallah çamaşırları ilk günkü gibi temiz olmaz demişler midir?Dedilerse iadesiz onlara gönderiyorum .Parkeler kabarmasın diye benim adamın eski atletlerini,anamın bize paspas olarak tekrar hayata kazandırdığı eski bornozdan oluşan havluları ser ,yok ora aktı ,yok bura aktı. imdatt.Yani resmen pestilim çıktı adı sadece perde yıkadım.

  Ya ne iğrenç birşey kadın olmak aynı anda kafanda elli tane tilki kuyruğunu değdirmeden dolanıyor. biryandan yazı yazıyorum.Ama acaba yarın zamanında kalkacam mı ?oğlana pişi yapıp yetiştirecem mi?  Yatmadan tuvaleti yıka aman unutma esketekkk..

 Kadınların dönemleri varmış, 18_25 kaz dönemi 25_35 naz dönemi 35_45 kurnaz dönemi 45 sonrası enkaz dönemi Ben yaşıma göre kurnazdayım ama,kendimi neden kaza daha yakın hissediyorum???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder