10 Haziran 2009

BUGÜNDE ÖLEMEDİM ANNE...

Okullar kapanacak,acayip yoğunuz.sayfa sayfa palavra yazıyoruz,gereksiz yere kimsenin okumayacağı belgeler dolduruyoruz bu sıcaklarda.Evim okula bir uzak anam bacım,hani Yıldızdan Keçiörene hatta az öteye kadar yol.Bir yer anlatırken hep eski yaşadığımız yerleri söylerim nedense.İşleri bitirdim,zil zırrr dedi.Acaba kiminle benim eve en yakın giderim telaşı başladı.Bir sürü kişiyi eleyecem.Sık sık arabasına bindiğim Kemerli arkadaş eve gitmeyecekmiş.Birinci seçenek gitti.acaba kime yalakalık yapsam.Yalancı bir bacı var ona yalakalık bile yapamam.Dehşet kılım.Kala kala bilgisayarcıya kaldım.Abim.23 yaşında. İlk atama.Sanki Kemal Sunal çıkmış dünyaya geri gelmiş.
Altında son model bir reno toros ..ama ne araba.Ben arabaya yönelince arkadaşlar aralarında gülmeye başladı.Esketek daha çok gençsin.çocuklarını kime emanet ediyorsun.Aman dedim kendi kendime,minübüslerde ayakta gidip,gençlere küfür etmekten iyidir.Yalanım yok görmemezlikten gelenlere beddua ediyorum.inşallah kibariye'nin annesi rüyanıza girer..amin diyorum.Birde annem yaşındaki bayanlar başıma geliyor,yer veriyorum dayanamıyorum,ama onlarda biraz dizlerini kırıp evde otursunlar.Gez gez nereye kadar. ben de yoruluyorum .Günde 3 saat yol.
Abim başladı arabayı sürmeye.Ama araba 55 derece vardır.Allahtan klima iyi çalışıyor?? En azından kapı camını açabildim..Göstergelere bakınca kendimi çok cesur gördüm.İki ibrede çalışmıyordu.Hız göstergesi ibresi kalkıktı.Kemerimi taktım.ALLAH MUHAMMET YA ALİ diyerek yolu takibe başladım.Birde hızlı gidiyor.Konuşuyoruz ama cevapları ben mi veriyorum,başkası mı bilmiyorum.Ben diyor,hız yapmayı severim ,basarım.Tabi basarsın gösterge birşey göstermiyor ki.Her durduğunda öndeki arabaya tos olacak diye daha sıkı tutundum.Bizim eve yakın indim.Aklıma ilk gelen cümle,bugünde ölemedim anne....

2 yorum:

  1. Şu büyük harfle yazma tutkundan vazgeçersen çok güzel olur...

    YanıtlaSil
  2. selam esketek ben siminya :) bloğuna fazla birşey yapmadım çünkü fena değil bu tema çok güzel bunu geliştir şimdilik.
    etiketleri yazının altındaki uzun boşluğa yazıyorsun ama ben etiketleri kategoriye dönüştürdüm konuyla ilgili tek kelimelik veya cümlelik bir etiket girersen kategorin olur.

    müzik için şuraya üye olabilirsin http://www.myflashfetish.com/login.php

    başka blog eklentileri için http://www.kulturmantari.org/ buraya bakarsan bir çok eklenti bulursun.

    sevgiler :)

    YanıtlaSil