1 Eylül 2009

CLINIQUE





Aldığım güneş kremleri berbat çıktı.Boynerden mart-nisan gibi indirimden aldım.Suyu biryana kendisi bir yana ayrıldı.demekki bozukları indirime çıkardılar.4kutu aldım 110 lirayı çöpe attım.
Birinci kutu bozuk diye değiştiler.Didime yeni kutu ile gittim,yarısından sonra yine su gibi oldu.Çocukların omuzlarında ,benim yüzümde lekeler oldu.Ne mutlu bana leke olmasın diye aldığım ürün leke yapıyor.Yeni kutuyu açtım.Sulu vıcık vıcık birşey.3.kutuyu kardeşime güya hediye almıştım.Ankaradan üzerine para ekleyip değişti.4.kutuyu açmaya korkuyorum.Gidip hepsini bırakıp geleceğim.Böyle kremede,bunu satanada........yazıklar olsun .ambalajı değişmiş.Eskileride Allah bilir kaç senelikleri satıyorlar indirimde sonuç hüsrannn...
EK:Geçtiğimiz pazar günü bozuk ürünü değiştirdiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder