31 Ağustos 2009

MEĞER

ben ne çok hata yapmışım meğer gözüm kapalı bakmışım meğer yıllar geçmış ben saymışım meğer dostum sanıp aldanmışım meğer yıllarca sürer sanmışım meğer boşa kalbimi açmışım meğer vakit kaybıydı diyemem ama sen hiç dostum olmamışsın meğer olsun varsın pişman değilim biraz üzüldüm hepsi bu ağlamam artık gidenlere ağlamam artık bitenlere ağlamam artık üzenlere ihanet edenlere ben ne çok hata yapmışım meğer seni yokken var saymışım meğer yollar gitmiş ben kalmışım meğer aşkım deyip hapsolmuşum meğer bir ömür sürer sanmışım meğer ben boşa kürek çekmişim meğer vakit kaybıydı diyemem ama senden çoktan vazgecmişim meğer olsun varsın pişman değilim biraz üzüldüm hepsi bu ağlamam artık gidenlere ağlamam artık bitenlere ağlamam artık üzenlere ihanet edenlere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder