11 Eylül 2009

ÇİMDİK-DÖNDÜK


Bugün Sandıklıdan döndük.Dönüşte arkadaşıma uğradık.Tahminimden fazla küsmüş bloğumu söylemedim diye .Benim olsa, kocamdan önce sana söylerdim dedi.Off zaten istediğim gibi yazamıyorum.Şeytan diyor kapat dedim.Tamam sanada açarım bir blog olur dedim.Eh belki olur dedi.Anam nasıl edecem ,ben Siminyayı nereden bulup ayarlatam?
Biz geldikten sonra küçük oğlu evde düşmüş kafası şişmiş,Allaha şükür şimdi iyiymiş,film çekilmiş,şiş inmiş.
Bizim arsa sahibi yaşlı dedede kaza geçirmiş,ameliyat olmuş,yoğun bakımdaymış.Geçen apartmanın girişinde karşılaştık,benim kocatana,seni çok seviyorum dedi. inşallah iyileşir.
Sandıklı da selçuk köyünde SARI DEDEYE UĞRADIK.
Sandıklıda apart tuttuk.Bir oda ,iki tek yatak,bir kanepe ,mutfakta buzdolabı,tüp,ocak ,banyo 2metrekare bir metre derinlikte.Hemen çamaşır suyu ile banyoyu yıkadım,duruladım,rahat rahat girip çıktık,çimdik.Ama orası üç günde yağışlıydı.Biraz üşüdük,Küçük oğlum,doğum günümde hediye olarak burayı isteyeceğim dedi.Hemide bir ucuz.Geceliği 25 lira .Alışverişimizi yaptık,kendimiz pişirdik,yedik çimdik hoş oldu.Umarım,boynuma dizlerimede faydası olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder