27 Eylül 2009

KESTEL

   Sabah saçlarımı boyatmaya gittim,eşimin işyerinde.Öğlen burada komşunun nişan yemeğine gittik,başka bir komşu ile.Oradan Bucakta kız evinde nişan varmış.Birlikte gittiğimiz komşu bir saatliğine gitsek iyi olur ,dedi
-ne gerek varsa-hurra Bucak.
   Orada çocukluk arkadaşım var.Nişan çok güzeldi 15 dakika zor dayandık.Arkadaşıma merhaba demek için gittik, bırakmadı.Antalyadan birlikte geldiğimiz arkadaşlarla pikniğe gidecegiz dedik,işimiz var.Hadi birlikte Kestele gidelim dediler.Çok güzel bir balık lokantası.aile işletiyor,kaşarlı balık ,nefis görünüyordu ama ben köfte yedim,balık yemiyorum.Arkadaşım lokantaya gitmeden bana eşofman verdi,saten gömlek pek şık olmaz diye.Altında  balıklar var üstte çardak nefis bir doğa .Antalya girişte Özdilekte çocukların alışverişi.Öldüm.
  Ama nişanda gördüklerim ilginçti.20 yaşlarında güreşçi tipli biri straplez abiye giymiş,iki kolunda yaklaşık dirseğe kadar altın bilezik,bas bas bağırıyordu,kıroyum ama para bende.

2 yorum:

  1. senin yok diye kıskanıyorsun

    YanıtlaSil
  2. evet kıskanıyorum,gözlerinle görsen sende çok kıskanırdın.Hatta imdattt diye bağırabilirdin.

    YanıtlaSil