20 Eylül 2009

TAVUK GÖĞSÜ ÜZERİ ESKETEK ÇİKOLATA SOS!



Bayramda tatlı yemek mübah, yapmak zor usta.Şinci
-yarım paket margarini iki fincan unla kavurdum.
-Acaba toz şekerim varmıydı,baktım azmış.olsun ,iki fincan şeker olacak kadar kesme şeker ekledim,
-bir litre süt ile pişirdim.
-kaselere bölüştürdüm.
esketek sıcak çikolatamsı sosu şöyle yaptım:
-herzamanki gibi acele halde tatlıya malzemeleri kontrol etmeden başladım.övünmek gibi olsun ,çözüm bulmakta üstüme yoktur.sıcak çikolatam yokmuş.hazır çorbalarla bir arada kutudalar ama bitmiş .bir ara ezogelinli,domatesli olurmu acaba dedim.
-tarif yedi kaşık şeker ,ben 40 tane kesme şeker koydum.
-3 kaşık un
-3 kaşık kakao-yoktu-benim yavruların nesquikinden koydum.
-yarım litre süt ekledim ,pişirdim,üzerine ekledim.
neden yaptım?herkes baklava,şerbetli tatlı yapıyor,peşpeşe ziyarete gidince yenmiyor ağır oluyor,farklı olsun ve yensin istedim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder