30 Ekim 2009

TATİL Mİ?İSTEMEM,KALSIN


   Bugün tatildi.Okul yok.Bende nasıl çılgınlar gibi eğlendim,nasıl güzel bir gün geçirdim,kıskananlar çatlasın,sonra üstüne patlasın.Sabah kocatanı işe gönderdim saat 7.30.Yavrular uyuyor.Şeytan beni aniden dürttü.Şu koltukların kılıflarını sök,yıka.Yaramaz şeytan.Sökmesi yarım saat.Karışmasın,yıkadıktan sonra rahat takayım diye aldım elime etiketi, üçlü koltuk sırt(üç-s),tekli koltuk oturak(tek-o),şeklinde yazdım,zımbaladım.(Bunu kuru temizlemeye verdiğim bir elbisemde görmüştüm.)oldumu bir saat.Üç makina  minderleri yıkadı.
   AAaaaa birden aklıma şimdi halıda tozludur,onuda makina ile süpür ,sil iĞRENÇÇ.Kendimi He-man gibi hissediyorum,kısa sürede Safinaz'a dönüşüyorum,güç noo.Salonun halılarını sildim sakız! gibi oldu.Ama perdeler,sök yıka iki makina, tak .Ya arkadaş takması berbat omuz başlarım koptu,sıkmadan sulu çıkardım,kovayla merdiven başına çık,parkenin üzerine eski çarşaf ser,kabarmasın diye.Salonla iş bitmiyor,diğer odaları topla,yatakların altını sil,nevresimleri değiş,yıka ,Paşalar acıktı,yemek hazırla.Küçük Paşa yardım etti!(Altı yaşına ocak ayında girecek.)Koltukları yanları deri,önlerini tozlarını sildi,aniden uykusu geldi.Uyu canım dedim.'Benim oğlum uyumasaydı şimdi işim bitmişti 'deyince ,numarasından sıkıldı,uyandı.
   Mobilyanın tozunu aldım,yeni örtüleri serdim.Bayrama ne kadar var,bari yorulduğum işe yarasın.Akşama koltukların yüzlerini taktım.Altı kırlent oturunca çöküyordu.ortalarına düğme diktim.Yani tatilimi berbat ettim,kemiklerim ağrıyor,mutfakta biri yok,dağınık ,beni bekliyor...Beni anam ne için doğurmuş?(Fikrim geldi,bundan anket yazayım)
 

3 yorum:

  1. ah biz kadınlar!!
    hepimiz aynıyız ne yazık ki.ben nefret ediyorum ev işinden ama yapmadanda duramıyorum.
    aslında saçma ya; yıpratmamak lazım kendimizi değmiyo valla değmiyo.

    YanıtlaSil
  2. Aynen,nefret ediyorum.Ama pisliğe tahammülüm yok.Akşama kadar onu topla bunu topla ,dizlerim ağrıyor,başlıyorum bağırmaya ,ciyak

    YanıtlaSil
  3. esketek valla sorma, neyse canım sabır ve kolaylıklar dilerim sevgiler

    YanıtlaSil