23 Aralık 2009

BAK POSTACI GELİYOR

   21Aralıkta arkadaşımın doğum günüydü.Ona facebooktan mektup yazdım..Ağlamaktan benimle konuşamadı.
Tamam.Amacım seni üzmek değildi ,diyorum,
-Ya Esketek ne yaptın sen beni mahvettin,bugün telefonum kapanmadı ama en güzeli buydu .Mektup bakınız aşağıda .

''DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN,MUTLU OL SENELERCE
21 Aralık, 18:44

    Seni ilk ne zaman tanıdım hatırlamıyorum.Senin anlattığın, kırtasiyedeki karşılaşmamız hafızamda biraz canlanıyor.Ortaokul ve lisede beraberdik.En vazgeçilmez anılarım, Çankaya'dan Yıldıza doğru yaklaşık iki saat süren yürümelerimiz.

   Sen, hep sakin, hala aynısın .Ben ,hep sinirli telaşlı.Üniversitede iş yerine uğramalarım,sonra senin evliliğin .Bizim tatilimiz sonucunda başlayan üzüntülerimiz.

   En üzücü günümde ve en mutlu günümde sen yanımdaydın.Sana kendimi hem çok anlattım .Hem de az .Çünkü sen benim ne zaman ne yapacağımı biliyorsun.Çocukluğumu biliyorsun.Sanki kardeşim gibi.Evet öylesin,çünkü bu sene bir bru'ya, bir sana mektup yazdım ,sanal alemde ...Senin için ben nasıl bir arkadaş oldum,tam olarak bilemesemde ,tahminim beni sevdiğinden yana.

Sen yanında rahat olduğum,rahat konuştuğum,mutlu olduğum ,gülmekten bayıldığım ,canımsın .

Mutlu Yıllar arkadaşım.Tüm ailenle birlikte .Yaşlılık zamanlarımıza doğru mutlu yıllar.

Hem üzülme senden daha yaşlılar var..''

  Mektup yazmayı unuttuk.Duygularımızı yaşadıklarımızı anlık telefonda anlatıyoruz,yaşıyoruz ve hemen unutuyoruz.Oysa ne güzeldi eskiden .Teyzemin kızı ile mektuplaşırdık.Almanyadan yazardı.Aman Allahım,o mektubu beklemek bile heyecan vericiydi.Bru hep saklardı gelen mektuları,rüşvet karşılığı verirdi.Bir keresinde yatak dolabının kapısına, iç taraftan yapıştırmıştı,ödemeyi yapınca alabildim.

   Üniversitede son yılımda Avusturyalı bir profesör ile yazıştık.Almancam bayağı gelişmişti.En güzel tarafı o mektupları beklemekti.Gelince büyük bir heyecanla okumaya başlardım.
   Kalıcı anılarımızın olması güzel .Artık tüm sevdiklerime doğum günlerinde mektup yazacağım.Ama sakıncalarıda varmış.

  Dün bacıma ,arkadaşıma mektup yazdığımı ve hüngür hüngür ağladığını söyledim.
  -Ama sen ağlamadın ,o çok etkilendi,dedim.
 -Nereden biliyorsun dedi.Hem ben hemde bizim bir kuzen var,ona okutmuş,o ağlamış.Şaşırdım.
 Yukarıdaki yazıda hiç ağlayacak birşey göremiyorum,duyguların kayda geçmesi etkileyici olmuş olabilir.
 13 Ocakta çok sevdiğim bir arkadaşımın doğum günü .Onada mektup yazmayı düşünüyorum.
  Bacım:
 -Demek onuda doğduğuna pişman edeceksin, dedi.

.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder