22 Nisan 2010

KAZA

Sabah işe giderken arkadan arabamıza vuruldu,sıra ile diğeri ,5 arabanın katıldığı bir kaza oldu.
Sürücüler hepsi maalesef bayandı.
155 'i ben aradım,ekip 10 dakika olmadan geldi.
Mis gibi arabamız damgalı oldu.
Ama buna şükür fazla hasar yok.
Nedense bizim arabalara hep durduk yerde çarpıyorlar.
Yıl 1998-büyük oğlum yeni doğmuş.
Ankara ilçede çalışıyoruz.
Uno arabamıza lojman bahçesinde jeep çarptı
Arkası hasar gördü.
Yıl 2000-Erzurumun köyü.
Yeni aldığımız Opel vectra yine lojman yine jeep.
Ön kaporta gitti.
Değişti.
Yıl 2003 Bilecik ilçe.
Aynı Opel vectra kapının önünde .
Bir bayan öğretmen 100 metre ötedeki okuluna gitmek üzere arabasını çalıştırırken sol kapıya çarpmış.
Kadın pazar sabahı etüde gidiyormuş.
Zili çaldı.
Renk sarı
Titriyor
-arabanıza çarptım,dedi.
Aynı binada oturuyoruz tanıyorum ama samimi değiliz,hamile olduğunu duymuştum.
Gelin içeri su için,sakin olun dedim.
Tamir.
Yıl 2007 Bingöl merkez Lojman
Bayan memur .
Marea liberty 1 yaşında araba.
Sağ çamurluk,jant kapağı gitti.
Duran araba kazaları hepsi.
Biz içinde yokuz .
İtirafçılar eve geliyor
Ben arabanıza vurdum.
Kadın yine titriyor.Sakin olun dedim.
Sonra bana -eğer siz bana bağırsaydınız,bayılırdım,beni teselli ettiniz dedi.
Aman salaklığımdan işte,bana hep odunlar denk geliyor,bu durumlarda ben odun olmamaya çalışıyorum.

Bu sıralar sabahları kötü olaylar yaşıyorum.
2 gün önce okula çok yakın yerde bir adam arabayı durdurdu,binmek üzere cüzdanımı unutmuşmuşum dedi,yanında 2 yaşlarında oğlu.
Kucakladı acele bizim minibüsün önünden hızla geçti yola bakmadan geçti,araba adama çarptı,çocuk yerde hemen kalktı,adam kalktı,ben arabada bağırdım kalkamıyorum,çantamda su vardı suyu çıkardım.
Minibüsteki öğrencim- ben götüreyim ,dedi.
Çocuk içti.
Allaha şükür yara bere yoktu.
Ama o korku ....
Bugün bu kaza oldu.
Bugünümüze şükür..
Kaza yerinden ayrıldım.
Yine kafamdan yazıp oynadım.
Ya biz orada büyük bir kaza geçirip ölseydik?
Benim yavrularım ne yapacaktı?
Akşam eve gelirler,kimi arar,kime sorarlar?
Burada kimse yok.
Off.
Herkes Ankaradan gelene kadar.
Ben ölmemeliyim.
Büyük oğlumu aradım,kaza yaptık dedim
.Az sonra beni arıyor.
Anne dikkatli bin ,dikkatli in,sen şimdi üzgünsün dalgınlık yapma.
Herzamanki gibi konuşamadım.
Kaza stresi ile herhalde başladım ağlamaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder