13 Temmuz 2010

SIRALAMAYA GİRDİM

Aylardır,hatta 3yıldır beklediğim an geldi.
Dünden beri uğraşıyorum,ancak yeni tercih yapabildim.
İl içi sıraya girdim.
dört okul seçtim.
ikisi yakın,ikisi eh işte ,şimdiki okulun yolunun  yarısı kadar yolu var.
olsun.
Umarım yol çilem biter evime yakın okullardan birine gelebilirim.
Böylece yolda geçen yaklaşık gidiş geliş 4- 5 saat bana ve yavrularıma kalacak.
Allahım lütfen .
Acaba, hatta evet torpil döner,
keser döner sap döner gün gelir hesap döner .
Benim torpilim yok .
Olanların torpili yansın bitsin kül olsun.
Çünkü benim puanım yüksek .
Yıllarca doğunun en köhne yerlerinde bir puan biriktirdim ki.
Yinede beni geçebilirler.
Cebren ve hile ile.
Ay resmen paronayak oldum.
Yok mu kimsenin tanıdığı,bakan ,bakamayan,müsteşar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder