14 Temmuz 2010

TERCİHLERİM ERROR VERDİ

Dün tercih yaptım eve gelirken bir okul farkettim
bugün ilçe milli eğitime gidip iptal edecem,tekrar tercih yapacam
.Zaten bir işim bir kerede olsa şaşarım.muhakkaka uğraşmam gerekiyor.
Bu antalyayı tam öğrenemedim hep o yüzden offf.
Sabaha kadar uyuyamadım 24.00 da kalktım evi sildim.
01.00 de bitti
02 ye kadar internette okulu araştırdım,yatağa gittim ama herhalde
03 te ancak uyumuşumdur.off hatta duble of.
Bu sıcakta yollara düş esketek.
Dün ne güzel eşim götürmüştü,bugün  gelebilirse öğle arası ilçeye götürür
Bu sıkıntıları hep araba kullanamamaktan yaşıyorum,yoksa okulu neden değişeyim?
arabayla yarım saat
.Ama ben 91 yılında alıp,dönem dönem,doğuda batıda köylerde yaşarken kullandığım ehliyetim eskimesin diye burada kullanamıyorum.
 Sonuç ona buna bağımlılık.
Ne cesaretsizim ben .
Buralarda her yerden bir motorsiklet çıkıyor.
Resmen basiretim bağlandı.
Bende korkuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder