14 Eylül 2010

RÜYA-GERÇEK

dün gece dörtte oğlumun sesi ile uyandım.korkutucu bir rüyadan.....oğlumu uyuttum ama ben uyuyamıyorum..büyük dayımı gördüm darda sıkıntıda hasta....yığınla ayakkabı gördüm...ne zaman görsem  çok zor kötü bir gün geçiririm...bugünde öyle oldu..önce çocukların okulunda sorun çıktı herkes ama herkes istediği devreye yazılmış,,geri zekanın son örneği müdür yardımcısı benim oğlumu sabahçı yamış..oysa ben sadece aynı devrede olmak için istedim.bende öğlenci onlarda olsun..... farklı devrede ben onları göremem bile...küçük bire başlıyor ilgilenmem gerek.......sinir sıkıntı ...okuluma gittim... oradada bir öğretmen çakması,....geçen sene disipline verdiğim çocuğun dosyasını karara bağlamadı..beni hep atlattı...bugün o çocuk velisi,hocaefendi kakarakikiri,,,koridorda bozuntu ile karşılaştım...-çocuğun neden ceza almadığı anlaşılıyor dedim...bana defalarca farklı şeyler söylediniz...beyefendiye saygısızlık yapan 5 gün okuldan uzaklaştırma alır....çocuğun suçu ayağa kalkmamak....annesi okula gelmiş....bu soytarı kadının sözlerini bile dinlememiş...evde oğlum ne biçim öğretmeniniz var demiş..çocukta okluda bu soytarı sınıfa girince ayağa kalkamaış...sen benim anneme saygısızlık yaptın..ben sana saygılı olamam...sonuna kadar haklı...
benim disipline verdiğim çocuk birgün sınıfa nöbetçi kartı ile geldi,hocam mehmeti müdür çağırıyor ...oğlum nöbetçimisin...evet...eminmisin ..evet...hadi git dedim mehmete...baktım iki dakika geçmedi müdür okudan gidiyor...ben olayı anladım..tenefüste müdüre sordum çağırmadığını söyledi...doğal olarak disipline verdim..iki yalanı olunca ..hem nöbetçiyim dedi..hem müdür çağırdı.....ama sonuç yok ..birgün yardımcı ya babası oklula geldi..çocuğu dövdü..vazgeçtik dedi...yazık önceki çocuk babasız olduğu için bir daha kaybetti........ bulunduğum kurumdan midem bulanıyor.neden öğretmenler bu kadar menfaatçi kötü niyetli......
akşam annemi aradım ..çıkmaz ....telefonda tarihi gördüm..14 eylül....babamın ölüm yıldönümü .....hemde yeğenim bugün beşi bitiriyor.......aynı tarihte 17 sene önce babamı kaybettik....5 sene önce yeğenim oldu.....kızdım kendime unuttuğum için.....kardeşimi aradım bru çıktı...abla istanbuldayız...dayım kriz geçirmiş...dün sabah...bizde bugün sabah öğrendik.....istanbula gittik......en kötüsüde bu......ve ben hep uzaktayım....allah yardım etmiş dayıma..... üç kere kalbi durmuş yedi kriz.....istanbulda trafik akmış dün sabah .ambulans çabuk gelmiş.....dayımı allahım bize bağışlamış...patlamak üzereyim...ama şükrediyorum...kendime kızıyorum...neden sabah aramadım diye ..arayıp ne diyecem..dayı seni kötü gördüm.....kardeşimle,teyzemle ve dayımın kızı ile konuştum..o beni teselli ediyor..ağlama ..bende şehir dışında tatildeydim ..akşam beşte geldim..allah babamı bize bağışladıı...dedi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder