17 Eylül 2010

BOŞA KÜREK SALLAMAK VE NASIL İŞİN RASTGİTMEZ DERSİ VERİLİR..

Ne oldu biliyormusunuz?
bir haftadır okullar konusunda ne sıkıntılar yaşadım,çocukların okulu sabahtı öğlenci yapmak için ,benim girdiğim sınıflar --dokuzları ---öğlenci olacak dediler.idareye ayın birinden beri tam 5 kez sordum.kesin öğlencimi diye...
ÇOCUKLARIN OKULU İLE CEBELLEŞTİM,ÖNCEKİ YAZIDA BAHSETMİŞTİM..
bugünkü toplantıda sürpriz dokuzlar sabahçı oldu dediler.
.nefesim kesildi..
soluk alamadım.tekrar ediyorum.kurumumdan nefrrrreeeettt ediyorum.
gerizekalı idarecilerin bana yaptıklarına bakın.
şimdi ne olacak.
.ders yediye on kala başlar...
ben 5te yola çıkarsam yetişirim.
11.25 te ders biter ..benim yavrular 12 de gider..
ben 1 de evdeyim.yavrular altıda gelir..
dokuzda yatmam gerek.
hava güzel su güzel..
nuri sesigüzel.benim kadar işi rast gitmeyen biri varsa ...
gel beri yar gel beri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder