15 Şubat 2011

Dün gerçek sevgilimi aradım.
seni seviyorum aşkım dedim.
çocukluğumdan beri beni gerçekten yüreğiyle seveni.
yılda en fazla iki kez gördüğüm ama sevinçten uyuyamadığım aşkımı.
canım dayım dedim.
seni çok seviyorum.
adını anınca içim sızlıyor.
o kadar çok özlüyorumki eski günleri.
eskiyi çok h atırlamam,
ama 77 yılında 6 yaşımda düğününü hatırlıyorum.
hatta ondan önce asker kıyafetiyle bize gelişini.
düğününde gelin arabasındaki bebeği istemiştim,
büyük dayım bana bebek almıştı hala durur.
üniversitede seni okula bırakayım demişti,
arabası bozuldu.
ankaranın bir ucundan beytepeye taksi tutmuştu.
ben ne kadar çok üzülmüştüm.
ona yük oldum diye.
şimdi kocam eve 200 metre yerden beni alıyor diye söyleniyor.
sabah erken bir yere gidecesek sen yemeğini ye der,
aman güzelim başın ağrımasın.
şimdi başın çatlasada şu yemeği hazırla.
bir defasında jetonlu telefondan aradım
habire telefon kapandı.
bozuktu.
acaba parasımı yok diye ismime havale göndermişti.
almam dayı dedim
param var.almazsan kalır orada dedi.
uzun süre kullanmadım sonra
kuyumcudan kolye küpe seti almıştım.
özürlü bir kızı vardı.
eşinin babası ölünce
gel bize bak dedi.
orada geçirdiğim 15 gün
belkide hayatımın en güzel günleriydi.
akşamları bizi gezdirir,
benim acemi yemeklerimi zevkle yerdi.
belki 20 sene önce.
birgün kızı öldü.
ardından tam bir hafta sonra babam öldü.
onunla o sarılmamı hiç unutamam.
oda  taş gibi bende .
karşısındaki üzülmesin diye tam bir taş.
ama yürek kan.
ilk tayinim çıkınca beni görev yerime uçakla götürdü.
oradan ayrılacağı  gün ne kötü olmuştum.
sözümde düğünümde en önce geldi.
sonra annemi aradım.
zaten benim başka sevgilim yok.
bence sevgili seni koşulsuz sevendir.
evin araban olursa daha çok seven değil.

2 yorum:

  1. evet gerçektende öyle, sevgili koşulsuz sevendir..

    bu arada herkesi ve blog sahibesinide bloğuma beklerim..:))

    http://sutlugofret.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Yaa ne güzel yazmışsın..Benimde dayılarım çok önemlidir benim için..Teyze nasılsa kimisi için benim içinde dayılarım öyle gerçekten..Bizler dayılarımız sayesinde şanslı insanlardanız;)
    Kendine iyi bak görüşürüz..

    YanıtlaSil