11 Ocak 2011

GÖKTEN DÜŞEN HER TAŞ KAFAMA DEĞMEDEN NE ZAMAN YERE DÜŞER?ACABA*

Bugün 5.saat müdür odasına çağrıldım.
Müfettişler geçen seneki notlarda hata görmüş.
Neden 3- 4 kişiye 2. sözlü verdin?
ben ve başka bir öğretmen.
Hadi esketek al başına belayı.
ben kesinlikle 2 yazılı 1 sözlü verdim ,farklı not yazmadım dedim ama acaba bu ne diyede korktum.
Müfettiş ee sen yazmadın benmi yazdım gayet lakayıt.
yardımcısı işte burada diyor.
ama benim imzam yok dedim.
allahtan müdür gidin not defterlerini bulun dedi.
arşivden bulduk.
o öğrenciler  defterde kayıtlı değil.
okul bitince e okula girmişler ve 10.sınıfa geçmişler.
müdürün sayesinde çözüldü ama ben resmen bittimmmmmmmm.
halen çarpıntım var.
en üzüldüğümde özür dilemediler.
hakaretleri yanıma kar kaldı.
eee boşuna esketek olmadım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder