11 Ocak 2011

GÜNLER HIZLI GEÇİYOR

Cumartsi sabah karpuzkaldırana kahvaltıya gittik.
Gezindik,kitaplarımızı okuduk,yazılı kağıtlarımı okudum.çok azı okundu bu arada..
saat 3 ten sonra Laura ,shemall hızlıca ,
eşime spor ayakkabısı aldık.ben kararsız kaldım.
cumartesi pazarı rahat ve keyifli gezildi.


Oradan bileklik aldım.çok güzel aman bana nazar değmesin.
pazar günü camlar silindi,
ev silinip süpürüldü,çamaşır yıka ser,
salonun ,mutfağın perdeleri yıkandı.
akşama doğru pikniğe çakırlara gidildi.
mangalı hızlıca yakıp pişirdik,hatta son posta arabanın farları eşliğinde pişti.
Bugün 3 odanın perdesi yıkandı,
çocukların eşyaları ütü,sabah erken yürüyüş,kahvaltı,öğleden sonra çocukların okuluna gidildi.
büyük oğlum ishal
yazılısından sonra doktora götürelim dedik,
okulda iyiyim gitmeyeceğim dedi,
Migrosa gittik bana spor ayakkabı aldık.




cumartesi günü aynısının morunu almadım.
bu renk 20 lira daha inmiş.hoşuma gitti.
 Yarın bakanlık müfettişi dersime girecek.bana dua edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder